انريکه:همسرم بيش از همه از من انتقاد مي‌کند

 

لوئيز انريکه، مربي بارسلونا شنبه پيش از بازي تيمش مقابل لوانته در کنفرانس مطبوعاتي حضور پيدا کرد.


 

 به گزارش "ورزش سه"، انریکه در مورد لوانته گفت:" فصل را آن طور که انتظار می رفت شروع نکردند و همین قضیه بازی را برای ما مثل همه بازیهای خارج از خانه مشکل می کند. می دانیم که از نظر تدافعی و بازی مستقیم چه توانایی هایی دارند. سعی می کنیم از آنها بهتر باشیم. فکر نمی کنم که بتوانند در طول بازی نسبت به ما برتر باشند. چطور تیمی که با 10 نفر دفاع می کند می تواند از ما برتر باشد؟ در طول فصل طبیعی است که با حریفانی تدافعی تر از آنها هم مواجه شویم."

وی در مورد لیست بارسا بیان کرد:" همیشه حتی خط خورده ها در تمرینات شرکت می کنند. در زمانی که بازیکنان فردا به زمین تمرین بیایند لیست را اعلام می کنم."

انریکه در مورد سفر تفریحی نیمار به میلان گفت :" این اتفاق به هیچ وجه مرا ناراحت نمی کند. این قضیه مربوط به زندگی شخصی اوست و خودش می داند که چه کار کند. من زمان آزادم را در اختیار بچه هایم قرار می دهم اما شاید بقیه بخواهند آن را طور دیگری صرف کنند."

مربی بارسا در مورد برنامه بازیهای تیمش گفت :" قرار نیست که برنامه را مدام در دستم بگیرم و به آن نگاه کنم. در طول فصل نیاز به یک تیم و همه بازیکنان داریم. فعلا فقط نگران همین بازی هستیم. فشار روی بارسا خیلی بالاست اما باید بین دفاع و حمله تعادل ایجاد کنیم."

انریکه در مورد روند مونیر الحدادی اظهار داشت :" فکر نمی کنم که او جلوتر یا عقب تر از بازیکنی دیگر باشد. باید دید که در آینده چه می شود. چه او و چه ساندرو راحت به گل می رسند و این خیلی مهم است. اما هیچ کدام از دیگری جلوتر نیستند. هر بازیکن باید برای همه بازیها آماده باشد."

وی در مورد احتمال حضور مسی در سیستم چرخشی اظهار داشت:" ما بر اساس مشخصه ها و نیازهای تیم تصمیم می گیریم. سعی می کنیم که به بهترین شکل از بازیکنانمان استفاده کنیم. اگر حس کنیم که بازی کردن در همه بازیها باعث افت او نمی شود به او بازی می دهیم اما اگر این طور نباشد تصمیم گیری خواهیم کرد."

انریکه در مورد هفته کلیدی پیش روی تیمش گفت :" هدفمان این است که لوانته را شکست بدهیم و می خواهیم بهترین عملکرد تیمی را ارائه بدهیم. قرار نیست که به آسانی همه چیز بدست بیاید. برای موفقیت باید خوب عمل کنیم."

وی در مورد مقایسه شدن خودش با گواردیولا توسط ژاوی بیان کرد:"نظر ژاوی در مورد من خوشایند است اما او برای من مثل یک دوست است. امیدوارم من هم مثل گواردیولا به جامهای مختلف برسم و بارسایی ها را خوشحال کنم."

مربی بارسا در مورد لوئیز سوراز گفت :" به ما خیلی کمک می کند. حضورش خیلی مهم است. بدون آن که بازی کند یک خرید عالی است."

انریکه در مورد شانس های حضور تراشتگن در ترکیب بارسا اظهار داشت :" هم او و هم براوو عالی تمرین می کنند. بقیه تیم نیز همین طور."

وی در مورد انتقادات از خودش گفت:" همسرم بیش از همه از من انتقاد می کند و به همین خاطر به محض ورود به خانه همه تحسین ها را فراموش می کنم. نباید تحسین ها را جدی گرفت، نه حالا زیاد خوب هستیم و نه وقتی می بازیم به اندازه انتقاداتی که می شود بد هستیم. نمی دانم چه زمانی به بهترین سطح می رسیم. گاهی باید بهتر شویم. هنوز از برخی جنبه ها به نتیجه نرسیده ایم. راهی طولانی در پیش است."

انریکه در مورد فرمالن اظهار داشت:" هر روز بهتر می شود. مدت زیادی از میادین دور بوده است. از او راضی هستم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 | 5:59 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.